♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تو مال من بودی چی شد ازم جدا شدی

تو مال من بودی چی شد ازم جدا شدی

چرا زدی زیر قولت بی وفا شدی

گفتی من دلتو شكوندم حالا میگم ببخشید

تو به بزرگی خودت ببخش این عاشق دیوونت نفهمید

یكی داره بین من وتو اتیش میسوزونه

چشم نداره ببینه من شدم دییونه

دارم میگم من بی تو هیچم گم میشم توی دیوونگی

این دفعه را باید ببخشی تو بكن مردونگی

درسته كه پیش چشات خیلی كمم

چی كار كنم تو دنیا فقط دیوونگی را بلدم

نرو, نذار قلبم توی غم دوریت بسوزه

نذار این با بشم توی امتحان عشقت رفوزه

ثابت میكنم توی دنیا هیچكی مثل من تو را دوست نداره

تو هم دست رد نزن به سینه ی این عاشق اواره

قول میدم جبران كنم برگرد پیشم دوباره

میمیرم اگه بشنوم بگی دلم دیگه دوست نداره

نگو به من گریه زاریتم فایده نداره

این كارا روی من اثر دیگه نداره

اشكام داره توی چشمام می درخشه

خدا كاری كن منو ببخشه

من و گنجشكاي خونه ديدنت عادتمونه

میمیرم بی تو اگه ازت یه لحظه جدا بشم

به خاطرت روی زندیگمم شده خط میكشم

التماست میكنم ,اشكامو میریزم به پات

غرورمو میشكنم , جونمو میكنم فدات

نگو میرم از پیشت نگو برتم مهم نیست گریه هات

نگو خودتم بكشی دیگه نمیمونم باهات

نگو برو گمشو نگو كاری ندارم باهات

نگو فاصلمون شده اسمون تا زمین

دیگه خوابشو ببینی ما بت همیم

اگه منت داره میكشم از چشات

هر كاری میكنم تا بمونم باهات

ببین محال من بگم تو رو دوست ندارم

یا كه بخوام صفحه پشت سرت بزارم

كم نیست, خیلی وقته دوریتو تحمل كردم

تو میگی حتی یه بارم بهت فكر نكردم

خیالی نیست من به این بی وفییات عادت كردم

بشین نگا كن ثابت میكنم كه من چقدر دوست دارم

تا عمر دارم محاله تنهات میزارم

نشد یه شب بخوابم اسمتو روی لبهام نیارم

برای با ر هزار و چندم میگم پیش تو من خیلی كمم

حقم داری دوسم نداشته باشی, تو یه فرشته ای و من یه ادمم

تو خیلی خوبی و من خیلی بدم

میدونم ته دلت به من میگی ازت متنفرم

یه فرشته اگه منو ببخشه

دیگه اشك از چشمام نمی درخشه

منو ببخش اشتباه كردم غلط كردم

نفهمیدم چیكار كردم , خطا كردم

منو ببخش نازنینم من گناه كردم

                             میمیرم اگه بگی من هنوز عشقتو باور نكردم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 21:11 | |